مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 20:052017-11-21اقتصادي

خانه جوان خرم آباد افتتاح شد


خانه جوان خرم آباد با حضور محمدمهدی تندگویان، معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان درباره این خانه اظهار کرد: خانه جوان خرم آباد در مساحتی بالغ بر 500 مترمربع و با هزینه 100 میلیون تومان برای تجهیزات در محله شیرخوارگاه ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مکان این خانه استیجاری بوده و درصددیم که خانه جوان خرم آباد را به صورت دائمی و تحت مالکیت دولتی ایجاد کنیم و در این راستا اعتبارات خانه جوان دائمی را در سال 96 تعریف کرده ایم.

خانه های جوان از نیازهای مهم جوانان محسوب می شود که نقش مهمی در ساماندهی و سازماندهی کارها و فعالیت های جوانان ایفا می کنند.

عزیزپور در ادامه بیان کرد: طرح احداث خانه های جوان در سایر شهرستان های استان را با توجه به بافت جمعیتی هر شهرستان با یک تیپ مشخص در دستور کار داریم که در راستای برنامه های دولت دوازدهم استاندار و فرمانداران زمین لازم رادر اختیار وزارت ورزش قرار می دهند و پس از تامین اعتبار خانه های جوان شهرستان ها را نیز احداث می کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تاکید کرد: تلاش مان این است که خانه های جوان به صورت دولتی مدیریت نشود و امور آنها توسط سازمان های مردم نهاد و جوانان مدیریت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه جوان خرم آباد افتتاح شد

خانه جوان خرم آباد افتتاح شد