مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 19:252017-11-21اقتصادي

تولید 8 هزار جلد کتاب بریل در قم


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم گفت: به همت چند تن از نابینایان توانمند در قم تاکنون 8 هزار جلد کتاب بریل تولید و به سراسر کشور ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین امیرعطاءالله جباری امروز در همایش بزرگداشت مقام کتابداران و تجلیل از خادمان عرصه کتابخوانی، گفت: کمبودها و کاستی های زیادی در تولید کتاب های بریل وجود داشت که با تامین تجهیزات لازم توانستیم بخشی از نیازهای استان ها را تولید نماییم.

وی با قدردانی از استاندار قم بیان کرد: با حمایت های استانداری موفق به تامین اعتبار جهت خرید یک دستگاه پرینتر بریل به قیمت 87 میلیون تومان شده ایم و خط تولید کتاب بریل را راه اندازی نموده ایم.

جباری اظهار داشت: با امکانات موجود مشغول تولید کتاب بریل برای نابینایان هستیم که خوشبختانه در بخش نابینایان حرکت های خوبی انجام گرفت به ویژه که در گذشته نابینایان از کمبود کتاب رنج می بردند.

وی تصریح کرد: از هفته کتاب در سال گذشته تاکنون حرکت های خوبی به ثمر نشست و تلاش شد در محورهای مختلف فرهنگی و کتابخانه ای و عمرانی و پرسنلی توازن فعالیت ها را پیش ببریم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم یادآور شد: در سال گذشته با مساعدت های اداره کل تبلیغات اسلامی کتابخانه الزهرا در منطقه امامزاده ابراهیم (ع) به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 8 هزار جلد کتاب بریل در قم

تولید 8 هزار جلد کتاب بریل در قم