مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 18:152017-11-21اقتصادي

طرح سوال نمایندگان از وزرای صنعت و اقتصاد در جلسه کمیسیون اقتصادی


سوال جمعی از نمایندگان از وزرای اقتصاد و صنعت در جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون اقتصادی در دستور کار قرار گرفت.

- رحیم زارع در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی سوال مقدسی نماینده اراک از وزیر اقتصاد درخصوص عدم اقدام اقدامات لازم از سوی سازمان خصوصی سازی در ایفای حقوق دولتی و خلع ید سهامدار عمده شرکت هپکوی اراک مطرح و مقرر شد وزیر تا 10 روز آینده گزارشی را به کمیسیون ارائه کند.

وی افزود: همچنین سوال ولی داداشی نماینده آستارا از وزیر اقتصاد در مورد علت دریافت مبالغ غیرقانونی در مبادی گمرکات مطرح شد که قرار شد این سوال به صحن علنی مجلس ارجاع شود.

زارع ادامه داد: سوال حسین زاده نماینده مشهد درخصوص سیاست اطلاع رسانی دولت برای مدیریت جریانات رسانه ای اثرگذار بر نرخ ارز نیز در جلسه امروز مطرح و مقرر شد جلسه ای با حضور نهادهای ذی ربط تشکیل شود.

همچنین سوال دیگر ایشان درباره گزارش مستمر مطالبات و بدهی های دولت در ماده یک قانون رفع موانع تولید مطرح شد که چرا در بودجه 96 نیامده اما در عین حال تاکید شد که اگر این موضوع در بودجه 97 گنجانده شود ایشان از طرح سوال منصرف خواهد شد.

وی همچنین گفت که سوال پورابراهیمی از وزیر صنعت درخصوص بند 5 ماده 6 قانون سیاست های اصل 44 در زمینه شفافیت اطلاعات بنگاه های اقتصادی نیز مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سوال نمایندگان از وزرای صنعت و اقتصاد در جلسه کمیسیون اقتصادی

طرح سوال نمایندگان از وزرای صنعت و اقتصاد در جلسه کمیسیون اقتصادی