مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 17:052017-11-21فرهنگي

مرضیه برومند: بعضی از راننده ها همه لاین های خیابان را باهم می خواهند


" ساعت ها هم که بگذرد، از گپ زدن با خالق مجموعه های محبوب "قصه های تا به تا" و " خونه مادربزرگه" و فیلم "شهرموش ها" خسته نمی شوید.

چه برسد به این که بحث، سوژه جذاب و همه گیری مثل ترافیک و رانندگی روزمره باشد که همه مان را چه سواره چه پیاده درگیر خودش کرده است.

مرضیه برومند جزو هنرمندانی است که وقتی سوژه گفت وگو را به او می گوییم از بحث کردن درباره آن به شدت استقبال می کند و با اینکه این روزها مشغله اش زیاد است، اما چون مساله فرهنگ ترافیک و رانندگی را بسیار "مهم" می داند، وقتش را در اختیارمان قرار می دهد و نظرات و انتقاداتش را با ما در میان می گذارد.

بعضی خاطرات و مشکلات رانندگی در شهر را با همان قریحه طنز مخصوص خودش آنقدر بامزه و جذاب تعریف می کند که یادمان می رود همین مشکلات در شهر گاهی باعث چه دعواهایی که نمی شوند! مثلا درباره پارک دوبل بعضی شهروندان بی خیال می گوید: "من معمولا یک توقف کوتاه می کنم و مادرانه اعتراض میکنم، اگر من را بشناسند سر تکان می دهند و می گویند ببخشید ، در غیر این صورت یک فحش هم نثارم میکنند و می گویند به تو چه!"در ادامه گفت و گوی سایت راهور با کارگردان محبوب سریال ها و فیلم های نوستالژیک و ماندگار را می خوانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرضیه برومند: بعضی از راننده ها همه لاین های خیابان را باهم می خواهند

مرضیه برومند: بعضی از راننده ها همه لاین های خیابان را باهم می خواهند