مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 16:552017-11-21دانش

دانشگاهیان اهل سیاسی بازی نیستند


سیاه نمایی علیه ایران، موجب خروج نخبگان از کشور می شود.

- رییس دانشگاه مازندران گفت: سیاه نمایی علیه ایران، موجب خروج نخبگان از کشور می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدخلاق میرنیا در آیین تجلیل از رتبه های برتر بیست و دومین المپیاد علمی این دانشگاه ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: دانشگاه مازندران حمایت های لازم را از دانشجویانی که در زمینه های علمی تلاش می کنند در دستور کار قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه همه باید برای رشد علمی و تقویت بنیه دانشگاه تلاش خود را به کار گیرند، اظهار کرد: بودجه دانشگاه ها در بخش خدماتی سازمان برنامه و بودجه دیده شده و این نشان دهنده کج فهمی برخی مسئولان است که دانشگاه ها را در بخش خدماتی قرار می دهند چرا که دانشگاه فعالیت زیربنایی انجام می دهد.

میرنیا با اشاره به اینکه دانشگاهیان اهل سیاسی بازی نیستند اما متاسفانه درک صحیحی از محیط دانشگاه در کشور وجود ندارد و برخی افراد دانشگاهیان را به نداشتن تعامل متهم می کنند، عنوان کرد: رتبه ایران در زمینه رشد آموزش عالی ایران در دنیا 54 است اما اختلاس ها و جرایم پی در پی موجب کاهش رتبه کشور در شاخص های جهانی می شوند.

وی با بیان اینکه محصولات دانشگاهی ایران می توانند در دنیا رقابت کنند و کشورهای دیگر به دنبال دانشجویان و اساتید ایرانی هستند که این امر نشان از است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان اهل سیاسی بازی نیستند

دانشگاهیان اهل سیاسی بازی نیستند