مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 16:402017-11-21ورزشي

لیگ یک/بادران دومین مس راهم برد ومدعی شد


تک گل کریم اسلامی موجب پیروزی یک بر صفر شاگردان محمد ربیعی در دیدار با مس کرمان شد تا بادران بار دیگر به جمع بالانشینان اضافه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در یکی از مهم ترین بازی های هفته چهاردهم لیگ دسته اول تیم های بادران تهران و مس کرمان از ساعت 14:15 امروز در ورزشگاه کارگران تهران به مصاف هم رفتند.

بادران تهران که طی دو هفته اخیر با پیروزی برابر نساجی و مس رفسنجان به جمع مدعیان بازگشته و شرایط بهتری پیدا کرده بود، امروز هم نمایش هجومی مقابل مس کرمان ارائه داد و موفق شد در دقیقه 76 با گلزنی کریم اسلامی به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کند تا با 26 امتیاز و تنها تفاضل گل کمتر نسبت به نساجی در رده سوم جدول لیگ یک قرار بگیرد.

کریم اسلامی که هفته قبل توانسته بود در حضور تعویضی خود دو گل پیروزی بخش برابر مس رفسنجان را بزند امروز هم روی ارسال جناح چپ قائم اسلامی خواه برابر مس ، تیم سابقش این کار را انجام داد تا بادران صاحب سه امتیاز شود.

بادران تهران دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف صبا خواهد رفت که به نظر می رسد بتواند از این دیدار هم امتیاز کامل را بگیرد و در جمع مدعیان بالای جدول باقی بماند.

در یکی از دیدارهای هفته چهاردهم تیم گل گهر در سیرجان از راه آهن پذیرایی می کرد و در پایان همانطور که انتظار می رفت موفق شد با یک گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ یک/بادران دومین مس راهم برد ومدعی شد

لیگ یک/بادران دومین مس راهم برد ومدعی شد