مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 16:352017-11-21اقتصادي

پرداخت کامل مطالبات گندم کاران توسط بانک کشاورزی


مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه بانک کشاورزی تمام قد در میدان اقتصاد مقاومتی است، گفت: تمام مطالبات گندم کاران توسط بانک کشاورزی پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، مرتضی شهیدزاده رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی" در نشستی با مدیران و کارشناسان مدیریت شعب این بانک در استان خراسان رضوی با تاکید بر این که خدمت به مردم و کاهش وابستگی کشور در حوزه امنیت غذایی بهترین عبادت است و بانک کشاورزی بانک تخصصی و پشتیبان امنیت غذایی مردم است، از پرداخت قریب به 116 هزار میلیارد ریال بابت خرید نزدیک به 9 میلیون تن گندم مازاد از کشاورزان و تسویه کامل طلب گندم کاران از دولت توسط این بانک خبر داد.

وی با اشاره به ویژگی های اقتصاد مقاومتی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی موضوعی مهم است و 10 راهبرد همچون درون زایی، برون زایی، سودآوری، اتکا به مردم و عدم وابستگی به خارج برای آن در بانک کشاورزی تعریف شده که تمامی این اهداف باید به برنامه های عملیاتی تبدیل شود.

شهیدزاده تصریح کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، تمام قد در میدان بوده ایم و امروز بانک کشاورزی بهترین عملکرد را در حوزه اقتصاد مقاومتی داشته است.

به این معنی که بیشترین تعداد بنگاه های تولیدی را در راستای مسئولیت های ذاتی خود پشتیبانی می کنیم و در بخش توسعه ای نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت کامل مطالبات گندم کاران توسط بانک کشاورزی

پرداخت کامل مطالبات گندم کاران توسط بانک کشاورزی