مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 16:252017-11-21سياسي

رییس سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت(ع) دانشگاه های کشور منصوب شد


طی حکمی از سوی دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر محمد رضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به عنوان رییس سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت(ع) دانشگاه ­های سراسر کشور منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این حکم وزیر بهداشت با اشاره به تخصص، تعهد و تجارب ارزنده دکتر فراهانی و با توجه به این که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دوره سی و دوم جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه های سراسر کشور میزبان این رویداد بزرگ قرآنی دانشگاه های سراسر کشور است، معاون فرهنگی و دانشجویی خود را به عنوان رییس سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت(ع) دانشگاه­های کشور منصوب کرد.

وزیر بهداشت در این حکم ابراز امیدواری کرده است که رییس سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور با استعانت از خداوند متعال و برنامه ریزی و نظارت مناسب و بهره گیری از نیروهای کارآمد و متخصص، در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآن و عترت(علیهم السلام) به عنوان زمینه ساز سلامت همه جانبه آحاد جامعه موفق و مؤید باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمفدا، جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور، بزرگترین رویداد قرآنی جامعه دانشگاهی کشور است که هر ساله به میزبانی یکی از دستگاه های دانشگاهی کشور برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت(ع) دانشگاه های کشور منصوب شد

رییس سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت(ع) دانشگاه های کشور منصوب شد