مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 16:052017-11-21پزشكي

تاکید استاندار بر ساماندهی کشتارگاه های دام در ایلام


استاندار ایلام کشتارگاه غیرمجاز دام را تهدیدی برای سلامت مردم دانست و گفت: کشتارگاه های صنعتی باید ساماندهی شوند و کشتار دام در مراکز مجاز و کشتارگاه های استان انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست بررسی کشتار دام و طیور استان اظهار کرد: بحث کشتارهای غیرمجاز که در برخی از مناطق استان بدون رعایت موازین بهداشتی و مقررات ناظر به کشتار دام صورت می گیرد یک آسیب و تهدید جدی هم در حوزه سلامت و بهداشت محیط و هم بهداشت فردی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد .

وی با تاکید بر متمرکز شدن کشتار در سطح کشتارگاه ها، افزود: متولیان حوزه بهداشت استان باید نظارت دقیقی بر نحوه کشتار دام در مراکز غیرمجار داشته باشند تا شاهد جمع شدن این مقوله در استان باشیم .

استاندار ایلام خواستار تشکیل کارگروهی متشکل از دستگاه های ذیربط برای جلوگیری از هرگونه کشتار غیر مجاز و ساماندهی کشتارگاه های دام استان شد و تاکید کرد: برای حفظ سلامتی و جلوگیری از انواع بیماری های مشترک انسان و دام ساماندهی کشتارگاه های صنعتی در سطح شهرستان ها جزو ضروریات است که در این خصوص کارگروه مربوطه باید تصمیمات لازم را اتخاذ کند .

سلیمانی با بیان اینکه میدان دام نیز باید در محل کشتارگاه دایر شود و در این خصوص شهرداری متولی این امر خواهد بود، تصریح کرد: قصاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار بر ساماندهی کشتارگاه های دام در ایلام

تاکید استاندار بر ساماندهی کشتارگاه های دام در ایلام