مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 15:352017-11-21سياسي

کانون فوق بحرانی گرد و غبار اهواز یک ساله مهار نمی شود


معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: اقدامات اجرایی مهار کانون فوق بحرانی جنوب و جنوب شرق اهواز از ابتدای سال جاری شروع شده و پیش بینی می شود که ظرف سه سال بتوانیم این کانون را مهار کنیم.

- فرامند هاشمی زاده در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به صحبت های مطرح شده مبنی بر غیرقابل پیش بینی بودن پدیده گرد و غبار امروز در اهواز به علت فاصله نزدیک کانون این پدیده اظهار کرد: این پدیده از جهاتی قابل پیش بینی بود زیرا سرعت و جهت وزش بادهایی که به سمت استان می آیند، کاملا در مدل ها مشخص است.

وی ادامه داد: بر اساس سرعت و جهت وزش این بادها می توان احتمال فعال شدن کانون های گرد و غبار را پیش بینی کرد، بنابراین فعالیت منشاء گرد و غبار امروز اهواز که کانون فوق بحرانی جنوب و جنوب شرق اهواز است، از جهاتی قابل پیش بینی بود.

معاون عمرانی استانداری خوزستان در خصوص آخرین روند اجرای عملیات ضربتی دولت برای مهار ریزگردها در خوزستان عنوان کرد: در این برنامه عملیاتی، مهار کانون فوق بحرانی جنوب و جنوب شرق اهواز به وسعت 42 هزار هکتار ظرف سه سال پیش بینی شد.

هاشمی زاده ادامه داد: این عملیات از اسفندماه سال گذشته پیش بینی و کارهای اجرایی آن از فروردین و اردیبهشت امسال آغاز شد و در همان ماه های اول پنج هزار هکتار نهال کاری در این کانون گرد و غبار صورت گرفت که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون فوق بحرانی گرد و غبار اهواز یک ساله مهار نمی شود

کانون فوق بحرانی گرد و غبار اهواز یک ساله مهار نمی شود