مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 15:212017-11-21سياسي

احمدی اعلام کرد هزاران نفر از بسیجیان فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند


معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: فردا چهارشنبه یک آذرماه، هزاران نفر از بسیجیان با مقام معظم رهبری دیدار می کنند.

- هزاران نفر از بسیجیان فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: فردا چهارشنبه یک آذرماه، هزاران نفر از بسیجیان با مقام معظم رهبری دیدار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" به نقل از خبرگزاری بسیج، اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: فردا چهارشنبه یک آذرماه، همزمان با سومین روز از هفته بسیج که به نام "بسیج اعتلای فرهنگی اجتماعی" نامگذاری شده است، هزاران نفر از بسیجیان با امام خامنه ای دیدار خواهند کرد.

وی تصریح کرد: نمایندگانی از اقشار مختلف بسیج در محضر معظم له صحبت خواهند کرد و رییس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده کل سپاه پاسداران نیز گزارشی از اقدامات و مجاهدت های بسیجیان را ارائه می کنند.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/a260ea نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی اعلام کرد هزاران نفر از بسیجیان فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند

احمدی اعلام کرد هزاران نفر از بسیجیان فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند