مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 15:152017-11-21اجتماعي

آمادگی شهرداری برای نگهداری فضای سبز " پادگان 06" در صورت موافقت ارتش


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از آمادگی این منطقه برای نگهداری و توسعه فضای سبز "پادگان 06 "خبر داد و گفت: در صورت موافقت ارتش به صورت ویژه به فضای سبز پادگان 06 رسیدگی می شود.

- آمادگی شهرداری برای نگهداری فضای سبز " پادگان 06" در صورت موافقت ارتش معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از آمادگی این منطقه برای نگهداری و توسعه فضای سبز "پادگان 06 "خبر داد و گفت: در صورت موافقت ارتش به صورت ویژه به فضای سبز پادگان 06 رسیدگی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین سیگارودی با اعلام این خبر گفت: طی بازدیدهای مختلف از فضای سبز "پادگان 06" و مکاتبات مختلف با مسئولان این پادگان مبنی بر تعیین تکلیف نحوه آبیاری درختان این پادگان ، متاسفانه هیچگونه اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته جهت آبیاری مطلوب درختان "پادگان 06" گفت: با توجه به نقش مهم فضای سبز این پادگان در تلطیف هوای شمال شرق تهران، با احداث دو حلقه چاه آب تمهیدات لازم جهت ذخیره و آبیاری مطلوب درختان "پادگان 06" صورت گرفته است اما با توجه به نظامی بودن پادگان امکان آبیاری درختان میسر نیست.

سیگارودی اضافه کرد: از تابستان سال جاری چندین نوبت توسط شهرداری ناحیه 3 منطقه 4 نسبت به آبیاری فضای سبز و رسیدگی به درختان "


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شهرداری برای نگهداری فضای سبز " پادگان 06" در صورت موافقت ارتش

آمادگی شهرداری برای نگهداری فضای سبز " پادگان 06" در صورت موافقت ارتش