مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 15:112017-11-21اقتصادي

60 سکه توسط 3 دانشمند برگزیده جایزه ملی وقف به زلزله زدگان غرب کشور اهدا شد


3 دانشمند منتخب در همایش ملی جایزه وقف (جایزه موقوفه بنیاد البرز) هدایای دریافتی خود را شامل 60 سکه بهار آزادی به زلزله زدگان غرب کشور اهداء کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه جامعه "، همایش اعطای جایزه ملی وقف پیش از ظهر امروز (سه شنبه) در تالار مهر سوره حوزه هنری در حالی برگزار شد که 3 دانشمند منتخب در این همایش هدیه خود را با قدردانی از مرحوم البرز واقف خیر اندیش، به زلزله زدگان غرب کشور اهداء کردند.

بر اساس این گزارش در قسمت اهدای جایزه و تقدیر از 54 نخبه علمی کشور ابتدا در بخش نخست از 4 دانشمند برتر تقدیر به عمل آمد؛ زمانیکه دکتر محمد دورعلی به عنوان دانشمند برتر برگزیده جایزه ملی وقف لوح سپاس؛ تندیس و هدیه خود را شامل 20 سکه بهار آزادی دریافت کرد، پشت تریبون حاضر شد و گفت: هدیه خود را برای ساخت مدرسه در مناطق زلزله زده کرمانشاه به مردم عزیز این منطقه تقدیم می کنم.

تقدیر بعدی از پروفسور ناصر سیم فروش بود که این دانشمند کشورمان هم هدیه خود را به زلزله زدگان کرمانشاه و مردم داغدار این منطقه اهداء کرد.

دکتر محمدجعفر یاحقی هم سومین دانشمند تقدیر شده این جایزه ملی بود که هدیه خود را به دو دانشجوی زلزله زده غرب کشور برای ادامه تحصیل اهداء کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 سکه توسط 3 دانشمند برگزیده جایزه ملی وقف به زلزله زدگان غرب کشور اهدا شد

60 سکه توسط 3 دانشمند برگزیده جایزه ملی وقف به زلزله زدگان غرب کشور اهدا شد