مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 14:552017-11-21اقتصادي

حباب بی سابقه قیمت سکه از کجا آب می خورد؟


" رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران دلایل ایجاد حباب بی سابقه قیمت سکه را تشریح و تصریح کرد که افزایش تقاضا در بازار و از طرفی محدودیت عرضه سکه منجر به شرایط فعلی در بازار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کشتی آرای ، اظهار کرد: قیمت سکه تمام در روز گذشته به یک میلیون و 440 هزار تومان رسیده بود که امروز با حدود 10 هزار تومان کاهش همراه شد.

وی افزود: این کاهش 10 هزار تومانی قیمت سکه ناشی از کاهش قیمت جهانی طلا است اما مسئله ای که طی چند روز گذشته در بازار حاکم شده، این است که قیمت سکه با قیمت واقعی آن تفاوت فاحشی پیدا کرده است و یک حباب 200 هزار تومانی روی سکه ایجاد شده است؛ حبابی که بی سابقه است.

رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: حدود سه - چهار ماه گذشته، سود سپرده های بانکی کاهش یافت اما سرمایه ها به بازار طلا راه پیدا نکرد و فقط برخی سرمایه های خرد به بازار آمد و با افزایش قیمت ارز و افزایش قیمت جهانی در هفته های گذشته تقاضا در بازار افزایش یافت.

کشتی آرای گفت: به نظر می رسد یک نوع هیجان، التهاب و جاذبه در بازار ایجاد شده است که منجر به افزایش تقاضا شده است که در نتیجه با توجه به عرضه محدود قیمت سکه این تفاوت قیمت در بازار ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حباب بی سابقه قیمت سکه از کجا آب می خورد؟

حباب بی سابقه قیمت سکه از کجا آب می خورد؟