مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 14:452017-11-21حوادث

تمام محورهای استان "لغزنده" است/ ترافیک روان در محورهای مناطق زلزله زده


رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون بارندگی در تمام محورهای استان وجود دارد، گفت: تمام محورها لغزنده است و رانندگان باید احتیاط بیشتری کنند.

- تمام محورهای استان "لغزنده" است/ ترافیک روان در محورهای مناطق زلزله زده رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون بارندگی در تمام محورهای استان وجود دارد، گفت: تمام محورها لغزنده است و رانندگان باید احتیاط بیشتری کنند.

سرهنگ مراد حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: از شب گذشته بارندگی در سطح استان شروع شده و هم اکنون بارندگی را در تمام محورهای استان شاهد هستیم.

وی افزود: بر اثر این بارندگی سطح تمامی محورهای استان لغزنده است، بنابراین از رانندگان می خواهیم با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

حیدری افزود: رانندگان باید بیش از هر زمان رعایت سرعت مطمئنه و بویژه فاصله طولی را داشته باشند، زیرا در این زمان بر اثر لغزندگی جاده فرصت زیادی برای ترمزگرفتن لازم است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در محورهای منتهی به مناطق زلزله زده عادی و روان است، گفت: عمده تردد در این محورها مربوط به خودروهای امدادی است و تردد خودروهای متفرقه نیز در این محورها کم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام محورهای استان "لغزنده" است/ ترافیک روان در محورهای مناطق زلزله زده

تمام محورهای استان "لغزنده" است/ ترافیک روان در محورهای مناطق زلزله زده