مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 14:362017-11-21فرهنگي

آغاز اکران پینوکیو عموسردار و رییسعلی از شهرستان ها


تهیه کننده فیلم پینوکیو عمو سردار و رییسعلی از آغاز اکران فیلم در شهرستان ها به جای تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"،ناصر عنصری تهیه کننده فیلم پینوکیو ،عمو سردار و رییسعلی با اعلام آغاز اکران این فیلم در شهرستانها گفت : ابتدا قرار بود اکران فیلم از تهران آغاز شود اما با توجه به ترافیک شدید اکران و فیلمهای که قرار است همزمان باهم به نمایش در بیایند تصمیم گرفتیم تا در روند آغاز اکران فیلم پینوکیو،عمو سردار و رییسعلی تغییراتی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در اکران فیلمها به مخاطبان شهرستانها آنگونه که باید توجه لازم صورت نمی گیرد لذا ما تصمیم گرفتیم با توجه به اینکه فیلم پینو کیو،عمو سردار و رییسعلی در استان بوشهر ساخته شده است و همچنین برای احترام به مخاطبان و کودکان شهرستانی اکران این فیلم را از شهرستانها آغاز کنیم .

ناصر عنصری ادامه داد :افتتاحیه اکران فیلم پینو کیو،عمو سردار و رییسعلی هفته آینده در شهر بوشهر برگزار می شود و همزمان اکران فیلم در شهرهای بوشهر ،شیراز،مشهد،اصفهان آغاز می شود.

فیلم سینمایی پینوکیو، عامو سردار و رییسعلی به کار گردانی سید رضا صافی جوایز بهترین فیلمنامه، بهترین فیلم و بهترین دستاورد فنی و هنری از بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان در سال 1394 و تندیس زرین بهترین فیلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اکران پینوکیو عموسردار و رییسعلی از شهرستان ها

آغاز اکران پینوکیو عموسردار و رییسعلی از شهرستان ها