مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 14:052017-11-21سياسي

اجرای کامل و دقیق برجام، آزمون مهمی برای سایر همکاری ها در عرصه بین المللی است


روسای جمهوری اسلامی ایران و فرانسه در تماسی تلفنی درباره مهمترین مسایل دوجانبه ، منطقه ای و بین المللی گفت و گو و تبادل نظر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در تماس تلفنی "امانوئل مکرون" با وی، با تشکر از ابراز همدردی دولت، ملت و رییس جمهور فرانسه با دولت و ملت ایران به خاطر زلزله اخیر در کرمانشاه ،تصریح کرد که جمهوری اسلامی ایران آماده است روابط خود را با فرانسه در همه عرصه های مورد علاقه دوجانبه، منطقه ای و بین المللی بر مبنای احترام متقابل و منافع مشترک ، توسعه دهد.

رییس جمهور در ادامه با اشاره به موضوع برجام و با قدردانی از تلاش فرانسه و اتحادیه اروپا برای تحکیم این معاهده بین المللی، اظهارداشت: از دیدگاه ایران از یکسو اجرای کامل و دقیق برجام آزمون مهمی برای سایر همکاری های مهم در عرصه بین المللی است و از سوی دیگر، اضافه کردن بخشی به برجام و یا حذف بخش هایی از آن ، موجب فروپاشی کامل این توافق خواهد شد.

رییس جمهور همچنین درهم کوبیده شدن پایگاه های اصلی داعش به عنوان بزرگترین و خطرناک ترین گروهک تروریستی در منطقه و جهان را خبری مسرت آمیز برای همه کشورها دانست و اظهارداشت: هدف اصلی جمهوری اسلامی ایران در منطقه ، مبارزه با تروریسم است و معتقدیم بعد از داعش باید با بقیه گروههای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای کامل و دقیق برجام، آزمون مهمی برای سایر همکاری ها در عرصه بین المللی است

اجرای کامل و دقیق برجام، آزمون مهمی برای سایر همکاری ها در عرصه بین المللی است