مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 13:252017-11-21حوادث

مصدومیت 9 کرمانی در تصادفات دیشب


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان از وقوع دو تصادف در کرمان در شب گذشته که موجب مصدوم شدن 9 نفر از شهروندان شد، خبر داد.

- علی عسکری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در تشریح این خبر گفت: در ساعت 23 و 39 دقیقه شب گذشته 29 آبان ماه یک دستگاه 405 در بزرگراه امام خمینی(ره) واژگون و چهار سرنشین آن مصدم شده بودند که بلافاصله تیم دو خودروی اطفای حریق سازمان آتشنشانی به محل اعزام شدند وی از محبوس شدن یکی از سرنشینان این خودرو به علت شدت تصادف خبر داد و گفت: با تلاش پرسنل سازمان آتش نشانی مصدوم محبوس شده از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان به تشریح تصادف دیگر شب گذشته پرداخت و خاطرنشان کرد: در ساعت 24 شب گذشته در خیابان شهید رجایی دو خودروی 405 و ریو با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه 2 سرنشین از خودروی پژو 405 و 3 نفر از سرنشینان خودروی ریو مصدوم شدند.

وی از عکس العمل سریع تیم های آتش نشانی و حضور به موقع آنها در محل حادثه سخن گفت و افزود: بلافاصله دو خودروی اطفای حریق از دو دستگاه به محل اعزام و اقدامات اولیه پیشگیری از حریق انجام شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومیت 9 کرمانی در تصادفات دیشب

مصدومیت 9 کرمانی در تصادفات دیشب