مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 13:102017-11-21ورزشي

پورموسوی: تارتار مدرکی دارد به کمیته اخلاق ارائه دهد


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درخصوص صحبت های تارتار مبنی بر این که قبل از بازی دیروز (دوشنبه) با برخی از بازیکنان پارس جنوبی تماس گرفته شده و گفته اند اگر آن ها به میدان بروند، - مصدوم خواهند شد، گفت: اگر تارتار مدرکی در این خصوص دارد، بهتر است که آن را به کمیته اخلاق ارائه دهد.

سیداکبر پورموسوی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص این که تارتار اعلام کرده که قبل از بازی دیروز، با برخی از بازیکنان پارس جنوبی تماس گرفته شده و گفته اند اگر آن ها به میدان بروند، مصدوم خواهند شد، اظهارکرد: واقعا نمی دانم این موضوع چه ربطی به من و باشگاه فولاد دارد اما اگر تارتار مدرکی در این خصوص دارد، بهتر است که آن را به کمیته اخلاق ارائه دهد.

تارتار از شکست تیمش ناراحت بود و شاید به همین دلیل این حرف را زده است.

به هر حال تحمل باخت سخت است.

وی با قدردانی از عملکرد خوب بازیکنانش در هفته های اخیر، در خصوص این که تارتار گفته با توجه به خوشحالی فولادی ها پس از پیروزی برابر ما، به تیمم می بالم، گفت: ما به دلیل شکست این تیم خوشحال نبودیم.

ما با توجه به این که توانستیم روند خوب مان را حفظ کنیم و بار دیگر خوزستانی ها را شادمان به خانه های شان بفرستیم، خوشحال بودیم، البته خوشحالی پس از هر پیروزی طبیعی است، همان طور که بازیکنان پارس جنوبی بعد از هر برد خوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورموسوی: تارتار مدرکی دارد به کمیته اخلاق ارائه دهد

پورموسوی: تارتار مدرکی دارد به کمیته اخلاق ارائه دهد