مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 12:302017-11-21سياسي

ربیعی: نیازمند جراحی های سخت اجتماعی هستیم


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه باید شورای عالی رفاه در فصل جدید، کار کارشناسی انجام دهد تا بتوانیم رفع فقر را هدف گذاری کرده و مسایل را ملموس تر کنیم گفت: - اکنون نظام چندلایه تامین اجتماعی را جلو می بریم و این کار جدید ما خواهد بود.

ما به جراحی های سخت اجتماعی نیاز داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی ربیعی در جلسه شورای عالی رفاه با بیان اینکه دکتر روحانی بحث فقر را جزو برنامه هایش قرار داده است ، گفت : وجه دیگر برنامه ششم توسعه نیز مهار فقر است و نیازمند آن هستیم که کمیسیون های اصلی تخصصی را در این زمینه فعال کنیم.

وی افزود : باید سالانه چهار مرتبه نشست شورای عالی رفاه را برگزار کنیم.

همچنین باید بتوانیم منابعی را که از محل هدفمندی بدست می آید را با سازمان برنامه و بودجه در قالب برنامه های منسجم رفاهی هزینه گذاری کنیم و در عقبه آن یک برنامه نظام مند داشته باشیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به لحاظ شدن 12هزار میلیارد تومان برای اشتغال فقرا در روستاها و شهرهای کمتر از 10هزار نفر گفت: به نوعی اشتغال حمایتی را دنبال می کنیم.

باید اشتغال حمایتی در شهرهای زیر 10 هزار نفر و روستاها پیگیری شود تا این افراد بتوانند در چرخه توانمندسازی رفاهی قرار بگیرند لازمه وصل کردن این افراد به اشتغال های خرد، برنامه و پیگیری مداوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی: نیازمند جراحی های سخت اجتماعی هستیم

ربیعی: نیازمند جراحی های سخت اجتماعی هستیم