مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 12:162017-11-21بين الملل

عفو بین الملل: مسلمانان روهینگیا گرفتار رژیم آپارتاید غیرانسانی هستند


عفو بین الملل در گزارشی تازه به بررسی شرایط غیرانسانی اقلیت روهینگیا در میانمار پرداخت و نوشت دولت و ارتش میانمار ساکنان روهینگیا را در فقر نگه داشته و مورد ظلم و شکنجه قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس"، عفو بین الملل در گزارشی تازه گفت اقلیت مسلمان روهینگیا گرفتار رژیم آپارتاید غیرانسانی شده است.

سایت عفو بین الملل با انتشار گزارشی نوشت، مردم میانمار درگیر سیستم فاسدی شدند که از سوی حکومت میانمار حمایت شده و برپایه تبعیض و آپارتاید بنا گذاشته شده است.

  عفو بین الملل تحلیل تازه ای منتشر کرده است که دلایل بحران اخیر در استان راخین در میانمار که محل اقامت اقلیت روهینگیاست را بررسی می کند.

در این گزارش با عنوان قفسی بدون سقف، به موج اخیر خشونت ها در میانمار پرداخته شده و به کشتار و شکنجه این افراد توسط نیروهای امنیتی میانمار اشاره شده است.

  عفو بین الملل در این گزارش دوساله، درباره اقدام مقامات میانمار نوشته حکومت جنبه های متعدد زندگی مردم روهینگیا را محدود کرده و شرایط زندگی این افراد ضعیف و آن ها را در فقر نگه داشته است.

عفو بین الملل ادامه داد، میانمار زنان، مردان و کودکان روهینگیا را جدا کرده و در سیستم آپارتاید غیر انسانی قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفو بین الملل: مسلمانان روهینگیا گرفتار رژیم آپارتاید غیرانسانی هستند

عفو بین الملل: مسلمانان روهینگیا گرفتار رژیم آپارتاید غیرانسانی هستند