مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 12:102017-11-21حوادث

دستگیری سارقان کمک ها به زلزله زدگان


جانشین پلیس آگاهی ناجا از دستگیری تعداد قابل توجهی سارق اموال و کمک های مردمی زلزله استان کرمانشاه و نیز نظارت پلیس بر خاکبرداری از آوار زلزله زدگان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردارمسعود منفرد درحاشیه حضور و بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، افزود: پلیس آگاهی ناجا در کنار سایر پلیس های تخصصی دیگر علاوه بر انجام وظایف و ماموریت های ذاتی خود و به منظور ایجاد امنیت عمومی، پیشگیری و مقابله با هر گونه سوء استفاده مجرمان و نیز کمک به آسیب دیدگان زلزله با اتخاذ تمهیدات لازم در مناطق مزبور حضور پیدا کرد.

**نظارت و کنترل پلیس آگاهی در خاکبرداری از آواروی با بیان اینکه نظارت و کنترل پلیس آگاهی در خاکبرداری از آوار زلزله دیدگان با جدیت دنبال می شود، گفت: از بدو وقوع زلزله تیم های پلیس آگاهی بالغ بر 60 تیم عملیاتی در قالب گشت زنی، چهره زنی و تیم های دی وی آی ( بررسی اجساد قربانیان حوادث)، تحقیق و بازجویی و نیز بدرقه متهمان در شهرستان های سرپل ذهاب و دیگر مناطق زلزله زده مستقر شدند.

جانشین پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه از همان ابتدا ضمن انجام کمک های مردمی و کمک به مردم زلزله زده، همکاری با سایر گروه های امدادی انجام شد، تصریح کرد: اولویت اصلی پلیس آگاهی، جلوگیری از وقوع سرقت بود که در دستور کار قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان کمک ها به زلزله زدگان

دستگیری سارقان کمک ها به زلزله زدگان