مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 11:502017-11-21اجتماعي

بارش باران در مناطق زلزله زده و تکاپو برای پوشاندن چادرها


با پیش بینی بارش باران در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، مردم در تکاپو برای پوشاندن چادرها با نایلون و جلوگیری از نفوذ باران به داخل چادرهایشان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، هواشناسی استان، امروز (سه شنبه) برای مناطق غربی استان(مناطق زلزله زده) بارش باران پیش بینی کرد.

طبق اعلام هواشناسی هوای استان طی امروز و فردا متاثر از سامانه حاکم در منطقه نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات مه آلود همراه با بارندگی، رعد وبرق و وزش باد خواهد بود.

شرایط ناپایدار همچنان در شمالغرب (اورامانات) و نواحی غربی استان (مناطق زلزله زده) نمود بیشتری داشته و بارش که در بعضی ساعات احتمالاً با وزش باد نسبتاً شدید و رگبار پراکنده تگرگ نیز همراه می شود، سبب آبگرفتگی معابر عمومی بخصوص در مناطق مذکور خواهد شد.

در روزهای پنجشنبه و جمعه ضمن کاهش محسوس دمای هوا (از جمله در مناطق زلزله زده) در بعضی ساعات شاهد وزش باد و بارش های پراکنده در سطح استان خواهیم بود.

این بارش ها ممکن است در برخی از نواحی سردسیر به شکل رگبار موقت برف نیز دیده شود.

کاهش دمای هوا که در اوایل هفته آینده شدیدتر خواهد بود کمینه دمای شبانه را در نواحی گرمسیری به نزدیک صفر و در مناطق سردسیر به 5 تا 8 درجه سانتیگراد زیر صفر می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در مناطق زلزله زده و تکاپو برای پوشاندن چادرها

بارش باران در مناطق زلزله زده و تکاپو برای پوشاندن چادرها