مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 11:402017-11-21اقتصادي

اصلاحیه ثبت سفارش واردات خودرو هنوز در دولت است


وزیر صنعت، معدن و تجارت از تخریب 17 واحد صنعتی بزرگ در کرمانشاه در پی زلزله اخیر خبر داد و همچنین اعلام کرد که اصلاحیه ثبت سفارش واردات خودرو همچنان در هیات دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری در حاشیه مراسم چهاردهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران که امروز(سه شنبه) در سالن همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، اظهار کرد: اگر امروز بپرسند مشکل صنعت و معدن چیست، در یک نگاه ممکن است پاسخ دهند مشکل بازار است.

اما باید بدانیم که یکی از مهم ترین نیازهای اساسی چه در بخش عرضه و چه در بخش تولید مقوله کیفیت است و به طور حتم تسخیر بازارهای بین المللی نیازمند این است که کیفیت محصولات تولیدی و عرضه شده خود را بالا ببریم، چراکه درغیر این صورت نمی توان در بازارهای بین المللی سهم داشت.

وی افزود: علاوه بر این باید نوسازی صنعت و معدن مورد توجه قرار گیرد.

چنانکه در دهه های اخیر به ویژه چند سال گذشته بنابر جایگزینی واردات به منظور جلوگیری از خروج ارز بوده است، باید 85 هزار واحد صنعتی که در ایران فعالیت می کنند مقوله صادرات گرا بودن را مدنظر قرار دهند.

17 واحد صنعتی بزرگ در کرمانشاه خراب شده است وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در مورد خسارت واحدهای صنعتی براثر زلزله پیش آمده در کرمانشاه نیز خاطر نشان کرد: در بحث زلزله باید به کیفیت سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحیه ثبت سفارش واردات خودرو هنوز در دولت است

اصلاحیه ثبت سفارش واردات خودرو هنوز در دولت است