مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 11:352017-11-21اجتماعي

خاک آسمان اهواز را در بر گرفت


گرد و غبار که از صبح امروز با وزش باد بخش هایی از شهر اهواز را تحت تاثیر قرار داده بود، اکنون سراسر شهر را در بر گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از اوایل صبح امروز سه شنبه وزش باد موجب بروز غبار در شهر اهواز شد و از حدود ساعت 10 صبح، با شدت یافتن سرعت باد، خاک آسمان اهواز را در بر گرفت.

با شدت یافتن گرد و غبار، از سوی اداره کل مدیریت بحران خوزستان مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه ها در نوبت بعد از ظهر در شهرستان های اهواز، کارون، حمیدیه و باوی تعطیل اعلام شد.

همچنین اطلاعیه ای در خصوص وضعیت گرد و غبار از سوی اداره کل مدیریت بحران خوزستان صادر شده است.

آماده باش اورژانس خوزستان در پی وقوع گرد و غبار رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از آماده باش کامل اورژانس خوزستان در پی وقوع گرد و غبار خبر داد.

دکتر شهیار میرخشتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی که قرار بود نخستین بارش های پاییزی از ظهر دیروز در اهواز آغاز شود، از چند روز گذشته کلیه نیروهای اورژانس و درمانی به صورت آماده باش هستند.

وی افزود: پیش بینی هواشناسی با رخداد وضعیت هوا متفاوت بود و با وجود اینکه از ظهر دیروز انتظار بارش باران را در اهواز داشتیم، امروز شاهد گرد و غبار بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاک آسمان اهواز را در بر گرفت

خاک آسمان اهواز را در بر گرفت