مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 11:162017-11-21بين الملل

یادداشت میهمان؛ پاداش خوب برای پلیس بد!


پس از توافق برجام و گشایش های نیم بند اقتصادی برای ایران، همان پلیس بد بود که به شریک خوب دولت روحانی تبدیل شد تا جایی که تاکنون بیش از 33 میلیارد دلار قرارداد اقتصادی با ایران امضا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، علیرضا قربانی؛ چهار سال پیش در چنین روزهایی نتایج مذاکرات کارشناسان ایران و کشورهای عضو گروه 1+5 در ژنو به مرحله ای از امیدواری رسیده بود که وزرای خارجه کشورهای طرف مذاکره را به ژنو کشاند.

وزیر امور خارجه آمریکا که راهی سفری منطقه ای به آفریقا بود، برنامه های خود را لغو کرد و پس از توقف کوتاهی در عمان، راهی سرزمین های اشغالی فلسطین و بعد از مذاکره با مسئولان رژیم صهیونیستی وارد ژنو شد.

معاون وزیر امور خارجه چین، روسیه و دیگر کشورها نیز پس از یک سفر چند ساعته خود را به محل مذاکرات رساندند.

درحالی که خبرنگاران از نزدیک بودن توافق میان طرفین گزارش می دادند، لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه در بامداد دومین روز مذاکرات نارضایتی پاریس از نتایج مذاکرات را در گفت وگو با رسانه ای فرانسوی اعلام داشت.

پس از آن دیگر خبر خوشی از جلسه وزرا به گوش نرسید تا اینکه در نیمه شب چهارمین روز مذاکرات مجددا وزیر امور خارجه فرانسه پیش از تشریح نتایج مذاکرات از سوی ظریف و کاترین اشتون، به میان خبرنگاران آمد و گفت که هیچ توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت میهمان؛ پاداش خوب برای پلیس بد!

یادداشت میهمان؛ پاداش خوب برای پلیس بد!