مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 11:052017-11-21سياسي

مرگ 4 میلیون کودک در جنگ های قرن بیست و یکم


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به آثار دلخراش جنگ بر کودکان بر اهمیت بحث تروریسم و ناامنی تاکید کرد و گفت: طبق گزارش سازمان ملل 4 میلیون کودک در قرن معاصر در جریان جنگ ها کشته شده و یا آسیب های جانبی متعددی دیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار با اشاره به برگزاری همایش بین المللی کودک و صلح همزمان با روز جهانی کودک و سالروز تصویب کنوانسیون حقوق کودک اظهارکرد: امروز کارنامه بشر در تحمیل آسیب ها به کودکان در اثر جنگ و درگیری بسیار تاریک، دردناک و موجب سرافکندگی است و امیدواریم ملتها و مجامع بین المللی اصلاح این وضعیت را جدی تر دنبال کنند.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور برگزاری نشست بین المللی کودک و صلح به مناسبت روز کودک و سالروز تصویب کنوانسیون حقوق کودک، در کشورمان را اقدامی مهم در ابعاد تخصصی و ملی برشمرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق کودک، به عنوان یکی از متعهدان به این کنوانسیون، اهمیت زیادی برای حقوق کودکان قائل بوده و در قانون اساسی و قوانین بالادستی برای کودکان جایگاه و توجه ویژه ای در نظر گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری این نشست در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهارکرد: در ایران علاوه بر توجه و تلاش برای ارتقای وضعیت کودکان با همت نهادهایی چون آموزش و پرورش، کانون پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 4 میلیون کودک در جنگ های قرن بیست و یکم

مرگ 4 میلیون کودک در جنگ های قرن بیست و یکم