مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 10:452017-11-21بين الملل

چین تا اواسط 2018 "دانگفنگ-41" را به خدمت می گیرد


روزنامه گلوبال تایمز چین گزارش داد ارتش این کشور در نیمه اول سال 2018 موشک بالستیک قاره پیمای جدید خود به نام"دانگفنگ-41" را به خدمت می گیرد؛ - روزنامه گلوبال تایمز چین گزارش داد ارتش این کشور در نیمه اول سال 2018 موشک بالستیک قاره پیمای جدید خود به نام"دانگفنگ-41" را به خدمت می گیرد؛ موشکی که قابلیت حمل چندین کلاهک هسته ای را دارد و به گفته چینی ها می تواند هر نقطه از جهان را هدف بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شی جینپینگ، رییس جمهور چین، در سخنرانی خود خطاب به 2300 نفر از نمایندگان حزب جامعه چینی گفته بود، پکن تمام تلاشش را به کار خواهد بست تا بتواند کاملا نیروهای مسلح را تا اواسط قرن بیست و یکم به یک ارتش در کلاس اول جهانی تبدیل کند.

بر اساس گزارش ها موشک دانگفنگ-41 می تواند به سرعت 10 ماخ رسیده و با استفاده از گمراه کننده های حرارتی سیستم های دفاع هوایی دشمن را خنثی کند.

این موشک از سال 2012 تاکنون هشت بار آزمایش شده و به نوشته روزنامه ایندیا تایمز، تحلیلگران برجسته معتقدند که با توجه به آماده شدن ارتش چین برای اعلام قابلیت عملیاتی این موشک، پیشرفت قابل ملاحظه ای در این زمینه حاصل شده است.

هشتمین آزمایش این موشک بر حسب گزارش روزنامه ساوث چاینا مورنینگ پست، در اوایل نوامبر و در منطقه بیابانی غرب این کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین تا اواسط 2018 "دانگفنگ-41" را به خدمت می گیرد

چین تا اواسط 2018 "دانگفنگ-41" را به خدمت می گیرد