مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 10:462017-11-21سياسي

روحانی پیروزی بر داعش را به رهبر انقلاب و سردار سلیمانی تبریک گفت


رییس جمهور با اشاره به نابودی حکومت داعش گفت: این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب، نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس و برادر عزیزمان سردار سلیمانی تبریک می گویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی "، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور کشورمان در بخشی از سخنان خود در کنگره سراسری خانه کشاورز اظهار داشت: امروز می توانیم بگوییم شرّ داعش از سر مردم برداشته شده و اساس بنیان آن کنده شده است.

روحانی تاکید کرد: این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب، نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس و برادر عزیزمان سردار سلیمانی که در این راه بسیار زحمت کشیدند و به همه نیروهایی که تلاش و کوشش کردند و به دیپلمات های ما که تلاش کردند و تلاش می کنند، به ویژه در اجلاس های آستانه برای اینکه این منطقه را به صلح و ثبات و امنیت برساند، تبریک می گویم.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/a25zoo نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی پیروزی بر داعش را به رهبر انقلاب و سردار سلیمانی تبریک گفت

روحانی پیروزی بر داعش را به رهبر انقلاب و سردار سلیمانی تبریک گفت