مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 09:402017-11-21سياسي

کمیته بحران در فراکسیون امید تشکیل شد/اعزام هیئتی به مناطق زلزله زده


نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته بحران در این فراکسیون برای بررسی موضوع زلزله اخیر کرمانشاه خبر داد و گفت که اعضای این کمیته قرار است از مناطق آسیب دیده بازدید کنند.

- محمدرضا تابش در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: هیئت رییسه فراکسیون امید صبح امروز با نمایندگان عضو فراکسیون که به مناطق زلزله زده اعزام شده بودند، تشکیل جلسه داد و نمایندگان گزارشی از بازدید خود و حیطه مسئولیت و تخصص خود ارائه کردند.

بعضی از همکاران هم تجربیات خوبی در بخش های درمانی، اجرایی، آموزشی و امدادی داشتند و برخی به عنوان مسئول در حوادث مشابه حضور داشتند که انتقال تجربیات آنها می تواند روند امدادرسانی را تسریع کند.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد کمیته بحران به ریاست آقای حسین زاده و به عضویت قاسم میرزایی، ابوالفضل سروش، فاطمه سعیدی، علیرضا رحیمی، محمودی شاه نشین و فرج الله رجبی تشکیل شود.

بر این اساس این کمیته کارش را آغاز کرد و قرار است جلسات و نشست هایی با مسئولین در مرکز و همچنین مقامات محلی داشته باشد و از مناطق آسیب دیده هم بازدید کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه حمایت های حقوقی و قانونی از زلزله زدگان اعم از تصویب طرح و لوایح و اصلاح آنها می تواند در فائق آمدن بر مشکلات و حوادث غیر مترقبه موثر باشد، افزود: یکی از بحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته بحران در فراکسیون امید تشکیل شد/اعزام هیئتی به مناطق زلزله زده

کمیته بحران در فراکسیون امید تشکیل شد/اعزام هیئتی به مناطق زلزله زده