مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 09:402017-11-21سياسي

دومین جلسه دادگاه تجدیدنظر پرونده مرتضوی در کهریزک


دومین جلسه رسیدگی به بخشی از پرونده سعید مرتضوی مربوط به حادثه کهریزک، دقایقی پیش در شعبه 22 دادگاه تجدیدنظر استان تهران آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طاهری وکیل مدافع اولیای دم روح الامینی 25 شهریور ماه از برگزاری جلسه رسیدگی به پرونده سعید مرتضوی در تاریخ 18 مهر ماه در شعبه 22 دادگاه تجدیدنظر استان تهران خبر داد و گفت: دادگاه برای رسیدگی به پرونده شکایت عبدالحسین روح الامینی پدر یکی از قربانیان حادثه کهریزک، وقت جدید تعیین کرده که 18 مهر ماه زمان رسیدگی به اتهام این فرد در رابطه با پرونده کهریزک است و جلسه مذکور در ادامه جلسات برگزار شده قبلی است.

اولیای دم روح الامینی 18 مهر ماه پس از خروج از شعبه 22 دادگاه تجدیدنظر استان تهران گفته بود: طبق دعوت در وقت مقرر همراه وکلا در دادگاه حاضر بودیم و به علت اینکه تجدیدنظر خوانده - سعید مرتضوی - حضور نداشتند و به جهت بیماری گواهی پزشکی ارائه داده بودند، دادگاه برای نزدیک ترین فرصت در ماه آینده تجدید شد.

روح الامینی گفته بود که این پرونده توسط قضات متعددی در مراحل مختلف مورد رسیدگی قرار گرفته است.

طاهری وکیل مدافع اولیای دم روح الامینی نیز پس از خروج از دادگاه در تاریخ 18 مهر ماه گفت: آقای سعید مرتضوی در این پرونده وکیلی نداشتند، ولی در پرونده تامین اجتماعی وکیل ایشان آقای جعفری بوده و گواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جلسه دادگاه تجدیدنظر پرونده مرتضوی در کهریزک

دومین جلسه دادگاه تجدیدنظر پرونده مرتضوی در کهریزک