مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 08:552017-11-21حوادث

حاکم شدن امنیت 100درصدی در مناطق زلزله زده


جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: با حضور مقتدرانه این یگان در شهرهای حادثه دیده، امنیت به صورت صددرصدی در استان کرمانشاه، شهرستان ها و روستاهای اطراف حاکم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حبیب اله جان نثاری ، اظهار کرد: با توجه به گستردگی حادثه در استان کرمانشاه، استقرار کامل نیروها در شهرهای حادثه دیده، روستاها، معابر و اردوگاه های ایجاد شده صورت گرفته است و بحمدالله با تلاش شبانه روزی نیروهای کارآمد این یگان، امنیت 100 درصدی در مناطق زلزله زده حاکم است.

وی خاطرنشان کرد: گشت های خودرویی، موتوری و پیاده در تمامی مسیرها و اماکن حساس استقرار دارند و از بروز هرگونه تعرض و سوء استفاده توسط معاندان جلوگیری می کنند، نیروهای یگان ویژه با انگیزه بالا بصورت 24 ساعته در حال فعالیت هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به حجم بالای مأموریت، بخشی از نیروها وظیفه بازگشایی معابر و کنترل ترافیک شهری را بر عهده گرفته اند که در این خصوص نیز خودروها به سهولت تردد می کنند و ترافیک روانی را در سطح شهر و معابر شاهد هستیم.

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: با برنامه ریزی و مدیریت مجاهدانه فرماندهان و مسئولان مستقر در منطقه، همچنان ارائه خدمات، رساندن اقلام و کمک های مردمی در حال انجام است که به حول و قوه الهی و با توجه به تمهیداتی که اندیشیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاکم شدن امنیت 100درصدی در مناطق زلزله زده

حاکم شدن امنیت 100درصدی در مناطق زلزله زده