مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 08:412017-11-21پزشكي

هشدار CDC فقط 10 درصد آمریکایی ها میوه و سبزیجات می خورند


گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده آمریکا حکایت از آن دارد که اکثر مردم این کشور از میوه و سبزیجات استفاده نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی "، گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده آمریکا حکایت از آن دارد که اکثر مردم این کشور از میوه و سبزیجات استفاده نمی کنند.

گزارش جدید این مرکز نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها نتوانسته اند به اندازه کافی میوه و سبزیجات بخورند و حداقل بیش از 290 میلیون نفر از آنها با کمبود ویتامین های موجود در میوه ها و سبزیجات مواجه هستند.

به گفته کارشناسان بهداشتی، حذف میوه و سبزیجات از برنامه غذایی روزمره خطر ابتلا به دیابت، انواع سرطان و بیماری های قلبی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و این درحالیست که کمتر از یک نفر در هر 10 آمریکایی، میوه و سبزیجات را به اندازه کافی مصرف می کند.

سونگ هی لی کوان، مدیر بخش تغذیه سی دی سی می گوید: علت افزایش بیماری های قلبی و سرطان ها در میان مردم ایالات متحده آمریکا و شیوع عجیب چاقی در بین آنها نشأت گرفته از رژیم غذایی ناسالم رایج در بین آنها است .

بر اساس آمار و ارقام به دست آمده، بیش از 85 درصد مردم ایالت های واشنگتن دی سی و آلاسکا نیز از مصرف میوه و سبزیجات بازمانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار CDC فقط 10 درصد آمریکایی ها میوه و سبزیجات می خورند

هشدار CDC فقط 10 درصد آمریکایی ها میوه و سبزیجات می خورند