مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 08:412017-11-21پزشكي

فلوشیپ ستون فقرات: کلید طلایی پیشگیری از ابتلا به پیری ستون فقرات


فلوشیپ ستون فقرات با اشاره به تأثیر کیفیت زندگی و ورزش در پیشگیری از ابتلا به پیری ستون فقرات گفت: انتخاب بهترین روش درمانی برای این بیماران بسیار ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، حسن قندهاری در بیست و پنجمین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران در ارتباط با موضوع ستون فقرات اظهارداشت: با توجه به اینکه به دلیل بهبود کیفیت زندگی، عمر متوسط افراد در حال افزایش بوده امروزه با پدیده پیری ستون فقرات بیشتر نسبت به گذشته مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه همچون سپیدی مو به دلیل افزایش سن با پیری ستون فقرات مواجه می شویم، افزود: برای پیشگیری از این مسئله باید به روش زندگی، حفظ راستایی و تقویت ستون فقرات وعضلات با استفاده از ورزش توجه داشت.

این فلوشیپ ستون فقرات اضافه کرد: البته در ایجاد پیری ستون فقرات البته نباید از موضوع ژنتیک غافل ماند چراکه برخی به دلیل سابقه خانوادگی کیفیت دیسک متفاوتی را دارا هستند.

قندهاری با بیان اینکه موضوع پیری ستون فقرات بیست و پنجمین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران مطرح خواهد شد، افزود: چگونگی برخورد با بیماران دچار پیری ستون فقرات، تشخیص به موقع و درمان با کیفیت برای همکاران ارتوپدی، جراحان اعصاب و فیزیوتراپ در بیست و پنجمین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلوشیپ ستون فقرات: کلید طلایی پیشگیری از ابتلا به پیری ستون فقرات

فلوشیپ ستون فقرات: کلید طلایی پیشگیری از ابتلا به پیری ستون فقرات