مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 08:402017-11-21سياسي

جواب خطای تاکتیکی روحانی، اشتباه راهبردی نیست


«حسین مرعشی می گوید خطاهای حسن روحانی تاکتیکی است و قهر اصلاح طلبان از او یک خطای استراتژیک است و پاسخ خطای تاکتیکی را نباید با خطای استراتژیک داد.

- حسین مرعشی می گوید خطاهای حسن روحانی تاکتیکی است و قهر اصلاح طلبان از او یک خطای استراتژیک است و پاسخ خطای تاکتیکی را نباید با خطای استراتژیک داد.

او آن قدر سرد و گرم چشیده سیاست هست که حالا تاکیدش بر حمایت همه جانبه اصلاح طلبان از دولت و دستاوردهای دیگر اصلاح طلبان برای تداوم و ماندگاری سیاست ورزی هر اصلاح طلب معترضی را به تامل وادارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته نامه سازندگی نوشت: شعاع کم رمق نور در عصر پاییزی تا روی برگ های کوچک گیاه بونسای دویده است.

7 گلدان بونسای درست کنار پنجره ردیف شده اند؛ گیاهی که در فرهنگ ژاپنی ها نماد تداوم و ماندگاری است، خیلی هم نباید اتفاقی از اتاق کار یک سیاستمدار سر درآورده باشد.

حسین مرعشی پشت به گلدان ها می نشیند تا درباره این روزهای اصلاح طلبان و دولت و دستاوردهای آنها در شورای شهر حرف بزنیم؛ آن هم در روزهایی که گله ها از روحانی بیشتر از همیشه است، نجفی در شهرداری به خاطر انتصاباتش زیر سوال می رود و عارف و عملکرد فراکسیون امید دست مایه جوک های شبکه های اجتماعی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواب خطای تاکتیکی روحانی، اشتباه راهبردی نیست

جواب خطای تاکتیکی روحانی، اشتباه راهبردی نیست