مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 05:552017-11-21ورزشي

صوفی زاده: هنوز تصمیمی برای اردوی تیم فوتبال زنان گرفته نشده است


نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال درباره زمان تشکیل اردوهای تیم ملی بزرگسالان گفت: برای تشکیل اردوهای تیم ملی فوتبال بزرگسالان نیاز به حمایت اسپانسرها و تامین منابع مالی داریم.

- لیلا صوفی زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال این مساله مورد بررسی قرار گرفت و هنوز تصمیم گیری نهایی در خصوص تشکیل اردوهای تیم ملی فوتبال بزرگسالان به قطعیت لازم نرسیده است و هنوز مشخص نیست از چه زمانی اردوهای تیم ملی فوتبال زنان را تشکیل دهیم.

البته برای برگزاری اردوها و نحوه اداره آنها نیاز به تامین منابع مالی و حمایت اسپانسرها داریم که هنوز در این زمینه به نتایج خوبی دست پیدا نکردیم.

به هر صورت این مساله در دست اقدام و بررسی است.

وی گفت: البته عدم تشکیل اردوهای تیم ملی فوتبال زنان در رده سنی بزرگسالان به آن معنی نیست که ما در سایر رده های سنی نیز اردوها را تعطیل کردیم و به دنبال جذب منابع مالی هستیم.

بلکه هم اکنون چهار تیم ملی در رده های مختلف فوتبال و دو تیم در فوتسال زنان داریم که پنج تیم از مجموع 6 تیم در این دو رشته اردوها و تمرینات خود را به صورت منظم پیگیری می کنند.

به هر صورت به دلیل فعالیت سایر رده ها و حضور تیم ملی در رقابت های مقدماتی جام ملت های فوتبال زنان آسیا در فروردین 1396 و داشتن یک عملکرد قابل قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صوفی زاده: هنوز تصمیمی برای اردوی تیم فوتبال زنان گرفته نشده است

صوفی زاده: هنوز تصمیمی برای اردوی تیم فوتبال زنان گرفته نشده است