مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 01:262017-11-20سياسي

یادداشت/ سفیرسابق ایران در عراق نقش بی بدیل جبهه مقاومت در شکست داعش


نقشی که جبهه مقاومت در شکست گروه تروریستی داعش ایفا کرد نقش بی بدیلی بود به این معنی که هیچ قدرتی این توان را نداشته که در برابر پدیده شوم تروریستی که مورد حمایت همه جانبه نظام سلطه با محوریت آمریکا و صهیونیسم است، - بایستد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، حسن کاظمی قمی سفیر پیشین ایران در عراق طی یادداشتی در روزنامه جام جم نوشت: نقشی که جبهه مقاومت در شکست گروه تروریستی داعش ایفا کرد نقش بی بدیلی بود به این معنی که هیچ قدرتی این توان را نداشته که در برابر پدیده شوم تروریستی که مورد حمایت همه جانبه نظام سلطه با محوریت آمریکا و صهیونیسم است، بایستد و در حداقل زمان ممکن این شکست را متوجه جریان بزرگ تروریستی داعش کند.

نقش جبهه مقاومت در این شکست بی بدیل بود، البته این دستاورد عظیم جبهه مقاومت صرفا محدود به سقوط خلافت داعش در منطقه حساس غرب آسیا یعنی سوریه و عراق نیست بلکه در حقیقت ناکام گذاشتن طرح آمریکایی صهیونیستی بود که درمنطقه غرب آسیا با هدف ایجاد بی ثباتی به نفع رژیم صهیونیستی طراحی شده بود.

امروز داعش با ضربات مهلکی که در منطقه بوکمال متحمل شده به طور کامل رو به اضمحلال است و باید شاهد پراکنده شدن این نیروها از منطقه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ سفیرسابق ایران در عراق نقش بی بدیل جبهه مقاومت در شکست داعش

یادداشت/ سفیرسابق ایران در عراق نقش بی بدیل جبهه مقاومت در شکست داعش