مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 22:252017-11-20اجتماعي

افزایش فعالیت سامانه بارشی در غرب کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی روند بارش باران و برف کشور را طی روزهای آینده پیش بینی کرد و گفت: فردا به فعالیت سامانه بارشی در غرب و شمال غرب کشور افزوده می شود.

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، طی سه روز آینده در استان های ساحلی دریای خزر افزایش دما پیش بینی می شود که در برخی مناطق استان های گیلان و اردبیل در بعضی ساعات با وزش باد شدید جنوبی همراه خواهد بود.

وی افزود: از اواخر وقت امروز با نزدیک شدن یک سامانه بارشی در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور ابرناکی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شروع می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه گفت: در روز سه شنبه (30 آبان ماه) به فعالیت سامانه بارشی در غرب و شمال غرب کشور افزوده می شود و مناطقی از دامنه های جنوبی البرز و جنوب غرب را نیز فرا می گیرد و سبب ابرناکی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در این مناطق می شود.

به گفته وظیفه روز چهارشنبه (اول آذرماه) بارش در غرب، جنوب غرب و برخی مناطق سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: شدت بارش در بعد از ظهر امروز در نیمه غربی آذربایجان غربی، کرمانشاه، سنندج، زنجان، همدان و مناطقی از آذربایجان شرقی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فعالیت سامانه بارشی در غرب کشور

افزایش فعالیت سامانه بارشی در غرب کشور