مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 22:002017-11-20اقتصادي

نشست جهانگیری با 3عضو کابینه درباره مسکن


معاون اول رییس جمهور در نشستی با حضور وزیر راه و شهرسازی، وزیر نیرو، رییس کل بانک مرکزی و مدیرعامل بانک مسکن گفت: رونق مسکن از برنامه های مهم دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگیری در جلسه شورای هماهنگی بخش مسکن که عصر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد، با اشاره به پیشنهادات مطرح شده از سوی وزیر راه وشهرسازی برای بخش مسکن، بر لزوم تشکیل جلسه ای با حضور وزارت راه وشهرسازی، وزارت اموراقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مسکن جهت بررسی این پیشنهادات تاکید کرد و گفت: لازم است این پیشنهادات مورد بررسی قرار گیرد و راهکار روشن و جامعی که مورد توافق دستگاه های ذی ربط باشد تدوین شود.

معاون اول رییس جمهور رونق بخش مسکن را از برنامه های مهم دولت برشمرد و افزود: هرچه بخش مسکن را بیشتر فعال کنیم، در اشتغال زایی و رونق اقتصاد کشور تاثیر خواهد داشت و لازم است که همه دستگاه ها در این زمینه همراه شوند.

وی همچنین با اشاره به بازدید های خود از چند محله در تهران که واحدهای مسکونی در بافت فرسوده احداث شده بودند، این اقدامات را مثبت و سازنده ارزیابی کرد و گفت: در این بازدید ها هم افرادی که صاحب خانه شده بودند و هم سازندگان از رضایت برخوردار بودند که لازم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست جهانگیری با 3عضو کابینه درباره مسکن

نشست جهانگیری با 3عضو کابینه درباره مسکن