مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 18:202017-11-20حوادث

عامل برداشت از حساب دستگاه خودپرداز غیر نقد (VTM) دستگیر شد


رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه عدم آشنایی شهروندان با دستگاه خودپرداز غیر نقدی باعث به دام افتادن آنها در دام شیادان شد، - گفت: شیادان سایبری با توجه به نا آشنایی شهروندان با کارکرد این دستگاه ها حساب آنها را خالی می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حاج علی صالحی اظهار کرد: مأموران پلیس فتا توانستند فردی را که با نقشه از قبل طراحی شده و کمین کردن در نزدیک دستگاه های خودپرداز غیر نقد(VTM)، نقشه خود را جهت خالی کردن حساب شهروندان اجرا کند را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: پس از مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر اینکه حساب هایشان خالی شده است و با در نظر گرفتن این موضوع که تمامی شاکیان اظهار داشتند که رمز خود را به کسی نداده اند و تمام نکات لازم جهت تغییر رمز را نیز رعایت کرده بودند پرونده به صورت ویژه مورد بررسی کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: کارشناسان مجرب این پلیس با بکار گیری کلیه توان نرم افزاری و سخت افزاری و انجام اقدامات تخصصی توانستند متهم را در شهر باغستان واقع در شهرستان شهریار شناسایی کرده و پس از هماهنگی لازم با مقام محترم قضایی متهم را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل برداشت از حساب دستگاه خودپرداز غیر نقد (VTM) دستگیر شد

عامل برداشت از حساب دستگاه خودپرداز غیر نقد (VTM) دستگیر شد