مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 17:352017-11-20اجتماعي

گزارشی از عملکرد همدان در کمک به زلزله زدگان


معاون پیشگیری و امور فرهنگی بهزیستی استان همدان گفت: 2 تیم مشاوره و حمایت روانی و اجتماعی در بلایای طبیعی با عنوان «محب» از سوی اداره کل بهزیستی استان همدان از ساعاتی پس از بروز زلزله به حالت آماده باش درآمده و هم اکنون آماده اعزام هستند.

- معاون پیشگیری و امور فرهنگی بهزیستی استان همدان گفت: 2 تیم مشاوره و حمایت روانی و اجتماعی در بلایای طبیعی با عنوان محب از سوی اداره کل بهزیستی استان همدان از ساعاتی پس از بروز زلزله به حالت آماده باش درآمده و هم اکنون آماده اعزام هستند.

امیر کوکاییان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بهزیستی آمادگی دارد تا با تمام توان و اعزام تیم های مداخله در بلایا اقداماتی را در جهت امدادرسانی و کاهش آلام حادثه دیدگان انجام دهد، اضافه کرد: این دو تیم متشکل از 10 روانشناس، کارشناس بالینی و مددکاران است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین این دو تیم به بیمارستان های همدان که بیماران مناطق زلزله زده را پذیرش کرده اند، سر زده و خدمات مشاوره ای ارائه می دهند که تا کنون 135 نفر تحت پوشش قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه مراکز مشاوره استان نیز به صورت داوطلبانه برای اعزام روانشناس به مناطق زلزله زده اعلام آمادگی کرده اند، افزود: از همان روز اول وقوع زلزله ستاد مدیریت بحران شامل کمیته های حمایت های روانی- اجتماعی، روان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از عملکرد همدان در کمک به زلزله زدگان

گزارشی از عملکرد همدان در کمک به زلزله زدگان