مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 16:512017-11-20اجتماعي

کسب رتبه سوم نمایشگاه اختراعات آلمان توسط دانش آموز سوم دبستانی با طرح مسواک سر


رضا پوررحیمی دانش آموز سال سوم ابتدایی مدرسه پیشگامان ناحیه دو رشت در نمایشگاه بین المللی اختراعات آلمان با طرح مسواک سر مدال برنز این نمایشگاه را از آن خود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش "، رضا پوررحیمی دانش آموز سال سوم ابتدایی مدرسه پیشگامان ناحیه دو رشت در نمایشگاه بین المللی اختراعات آلمان در طبقه بندی اختراعات حوزه سلامت و بهداشت، مدال برنز این نمایشگاه را از آن خود کرد.

طرح مسواک سر که قابلیت تمیزکنندگی موی سر از ذرات ناخواسته در لابه لای آن را دارد، طی جلساتی که در معاونت تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد و پس از بررسی های به عمل آمده، مورد تأیید و حمایت قرار گرفت و به عنوان وسیله ای که نمونه خارجی و داخلی ندارد، از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ثبت اختراع شد.

اختراع مسواک سر، بعد از انتخاب در جشنواره رویش که به همت مرکز مخترعین و نخبگان استان اردبیل برگزار شد، با شرکت در فستیوال آسیا اقیانوسیه در کشور هند، موفق به کسب مقام سوم جهانی شد.

این طرح با حضور در نمایشگاه بین المللی اختراعات آلمان (IENA 2017)، که در آن، بیش از 20 کشور جهان شرکت داشتند، پس از چندین مرحله داوری و به صورت غیرحضوری توانست برای مخترع نوجوان خود رضا پوررحیمی، افتخار آفرین باشد و کسب مقام سوم و دریافت مدال برنز این نمایشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه سوم نمایشگاه اختراعات آلمان توسط دانش آموز سوم دبستانی با طرح مسواک سر

کسب رتبه سوم نمایشگاه اختراعات آلمان توسط دانش آموز سوم دبستانی با طرح مسواک سر