مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 16:302017-11-20سياسي

قالیباف: منکر تخلفات در شهرداری نیستم


شهردار پیشین تهران در خصوص پرونده املاک نجومی در شهرداری تهران، گفت: هیچ وقت منکر اشکال و تخلفات در شهرداری تهران نیستم و من و همکارانم آمادگی داریم که به آنها رسیدگی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در نشست "نو اصولگرایی در نگاه جریان دانشجویی" که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در این دانشگاه برگزار شد، در خصوص پرونده املاک نجومی در شهرداری تهران، اظهار کرد: اولین باری که درباره املاک بحثی مطرح شد فی نفسه سیاسی بود.

در عین حال اولین کسی که از قوه قضاییه و دادستان کل درخواست رسیدگی عاجل به آن را داشت خود من بودم و مثل خیلی ها خط قرمزی نداشتم و نگفتم که این قوم من و برادر من است و گفتم که رسیدگی کنید.

وی افزود: تا همین لحظه نیز پیگیر آن بودم در حالی که ابتدا گفته شد 2400 میلیارد فساد مالی صورت گرفته اما امروز بعد از رسیدگی و حسابرسی ها در قوه قضاییه و مجلس در آخرین گزارش آمده که این رقم کمتر از شش میلیارد تومان است و این همان جوسازی است که نمی گذارند کار به درستی پیش برود و همین خطر جدی در انحراف افکار عمومی است.

قالیباف تاکید کرد: من هیچ وقت منکر اشکال و تخلفات در شهرداری تهران نشدم و من و همکارانم آمادگی داریم به آنها رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: منکر تخلفات در شهرداری نیستم

قالیباف: منکر تخلفات در شهرداری نیستم