مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 16:302017-11-20سياسي

نوآوری‎های قرآنی آیت‎الله معرفت در عرصه بین المللی شناخته شده است


دبیر علمی همایش ملی "بررسی آرای تفسیری علامه محمدهادی معرفت" گفت: نوآوری های بدیع قرآنی آیت الله معرفت در عرصه بین المللی شناخته شده و شاخص است.

- دبیر علمی همایش ملی بررسی آرای تفسیری علامه محمدهادی معرفت: نوآوری‎های قرآنی آیت‎الله معرفت در عرصه بین المللی شناخته شده است دبیر علمی همایش ملی "بررسی آرای تفسیری علامه محمدهادی معرفت" گفت: نوآوری های بدیع قرآنی آیت الله معرفت در عرصه بین المللی شناخته شده و شاخص است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین عیسی عیسی زاده امروز در نشست خبری همایش ملی "بررسی آرای تفسیری علامه محمدهادی معرفت" با اشاره به برگزاری همایش در دوم آذر ماه سال جاری در قم، عنوان کرد: در این همایش 5 پنل تخصصی طبق محورهای همایش برگزار می شود و آرای تفسیری علامه طبق مقالات پذیرفته شده بررسی می گردد.

وی تصریح کرد: این همایش آغازگر بزرگداشت تفاسیر قرآن کریم توسط علما به ویژه علامه معرفت است.

بعد از ارایه مقالات در پنل ها فرصتی به شرکت کنندگان داده می شود که نقد و اشکالات و ایرادات و پیشنهادات خود را درباره موضوعات ارایه کنند.

دبیر این همایش بیان کرد: در پنل ها، معارف تطبیقی با استاد فاکر و دبیری استاد پیروز مهر در جهت بررسی 6 مقاله اصلی و مباحث علمی در آثار تفسیری با مدیریت استاد رضایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوآوری‎های قرآنی آیت‎الله معرفت در عرصه بین المللی شناخته شده است

نوآوری‎های قرآنی آیت‎الله معرفت در عرصه بین المللی شناخته شده است