مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 15:352017-11-20اقتصادي

پرداخت 54 میلیارد ریال خسارت به زلزله زدگان کرمانشاه از سوی بیمه ایران


مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه از پرداخت حدود 54 میلیارد ریال خسارت به زلزله زدگان کرمانشاه که دارای بیمه نامه بودند، خبر داد.

- جمال یوسفی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بعد از وقوع زلزله دلخراش غرب استان کرمانشاه بلافاصله جلسه مدیریت بحران تشکیل و تصمیمات لازم برای حمایت و پرداخت خسارت به زلزله زدگان اخذ شد.

وی با بیان اینکه در مناطق زلزله زده حدود 6800 واحد مسکونی دارای بیمه نامه بودند، یادآوری کرد: احتمالا حدود سه هزار واحد از این تعداد خسارت دیده است.

مدیرکل شرکت سهامی بیمه ایران استان کرمانشاه با بیان اینکه از روز بعد از حادثه تشکیل پرونده و اعزام کارشناسان به مناطق زلزله زده آغاز شد، عنوان کرد: هشت اکیپ چهار نفره در مناطق حضور دارند و بررسی واحدهای خسارت دیده را انجام می دهند.

یوسفی تعداد پرونده هایی که خسارت آنها برآورد و پرداخت شده را 1320 مورد عنوان کرد که تاکنون حدود 54 میلیارد ریال به آنها پرداخت خسارت شده است.

مدیرکل شرکت سهامی بیمه ایران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: فقط در همان روز اول تا ساعت 12ظهر 75 مورد پرونده کارشناسی و یک میلیارد تومان خسارت به حادثه دیدگان پرداخت شد.

وی تصریح کرد: کماکان اکیپ کارشناسی شرکت بیمه ایران جهت بررسی و برآورد خسارت های وارده در روستاها و شهرهای زلزله زده در حال انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 54 میلیارد ریال خسارت به زلزله زدگان کرمانشاه از سوی بیمه ایران

پرداخت 54 میلیارد ریال خسارت به زلزله زدگان کرمانشاه از سوی بیمه ایران