مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 15:252017-11-20اقتصادي

تردد ناوگان جاده ای با عمر بالای 50 سال ممنوع می شود


معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از اعمال محدودیت تردد برای ناوگان کالای کشور با عمر بیش از 50سال در سال 97 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داود کشاورزیان در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان اظهار کرد: این سازمان در دو بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام وظیفه می کند که در بخش حمل و نقل وظیفه خود می دانیم از فعالان این عرصه و شرکت های حمل و نقل در کمک به جابجایی و ایمنی زائران اربعین حسینی قدردانی کنیم در ایام اربعین امسال بیش از دو میلیون زائر شرکت داشتند که بیشتر از 90 درصد آنها از جاده های زمینی تردد کردند که سهم عمده ای از این جابجایی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی کشور صورت گرفت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امسال بحث انتقال و ایمنی زائران اربعین حسینی به نحو بسیار بهتری نسبت به سال گذشته انجام شد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه در بخش حمل و نقل کالا اولویت سازمان ایمنی است، افزود: باید هزینه ها را به حداقل برسانیم و برای این مهم ناچار به نوسازی ناوگان هستیم.

کشاورزیان با اشاره به پایین بودن تردد ناوگان باری کشور نسبت به متوسط دنیا خاطرنشان کرد: ناوگان کالای کشور به طور متوسط در هر سال 60 هزار کیلومتر تردد دارد در حالی که این شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد ناوگان جاده ای با عمر بالای 50 سال ممنوع می شود

تردد ناوگان جاده ای با عمر بالای 50 سال ممنوع می شود