مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 15:212017-11-20سياسي

احتمال رهبری حزب سوسیال دموکرات قرقیزستان توسط آتامبایف


آتامبایف در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان رییس جمهور قرقیزستان گفت: احتمال حضورم در پارلمان به عنوان رهبر حزب سوسیال دموکرات وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار عازم " در بیشکک، الماس بیک آتامبایف در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان رییس جمهور قرقیزستان اعلام کرد: احتمال حضورم در پارلمان به عنوان رهبر حزب سوسیال دموکرات وجود دارد.

آتامبایف به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا وی بعد از اتمام دوره ریاست جمهوری وارد پارلمان می شود، اظهار داشت: من برای انتخابات پارلمانی حزب سوسیال دموکرات آماده می شوم.

رییس جمهور قرقیزستان با اشاره به مبارزه با فساد مالی در طی ریاست جمهوری خود، گفت: در تمام کشورها فساد مالی وجود دارد و نمی توان آن را به طور کلی نابود کرد.

آتامبایف با اشاره به فعالیت دولت فعلی تحت ریاست ساپار عیسی کاف نخست وزیر این کشور، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه اشتباهاتی صورت گرفته اما به دولت جدید خوش بین هستم و به نظرم دولت در مسیر درستی حرکت می کند.

وی با اشاره به سورنبای جین بیک اف رییس جمهور جدید قرقیزستان گفت: وی با تجربه و آگاه است و باید به دولت عیسی کاف کمک کند.

آتامبایف تصریح کرد: دوست دارم اگر بعد از 100 یا 200 سال کسی از من یاد کرد مرا مشوق آداب و رسوم قرقیزی بدانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال رهبری حزب سوسیال دموکرات قرقیزستان توسط آتامبایف

احتمال رهبری حزب سوسیال دموکرات قرقیزستان توسط آتامبایف