مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 15:002017-11-20پزشكي

اثر شگفت انگیز "عسل" در بهبود زخمهای بدخیم


برای بهبود انواع زخمها از "عسل" استفاده می شود که اثرات شگفت انگیزی در بهبود زخمها دارد به طور مثال برای پانسمان سوختگیهای درجه یک تا درجه سه می توان از ترکیب عسل و روغن زیتون کهنه به نسبت مساوی با هم استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپویا، استفاده از عسل در پانسمان زخمها باعث از بین رفتن بوی بد زخم می شود همچنین هنگام تعویض پانسمان، به زخم نمی چسبد و درد کمتری برای بیمار ایجاد می کند.

برای پانسمان سوختگیهای درجه یک تا درجه سه ، عسل و روغن زیتون کهنه را به نسبت مساوی با هم مخلوط کنید و بعد از شست وشوی خوب زخم ، ناحیه موردنظر را با این ترکیب پانسمان کنید.

برای پانسمان زخم بستر ، عسل و پودر برگ گیاه گزنه را به نسبت مساوی با هم مخلوط کرده و بعد از شست شوی خوب ناحیه زخم بستر، این ترکیب را به ناحیه موردنظر پانسمان کنید.

برای پانسمان زخمهای دیابتیک ، عسل و نمک را به نسبت 3 به 1 با هم مخلوط کنید و پس از شست وشوی خوب زخم دیابتی از این ترکیب در ناحیه زخم موردنظر استفاده کنید.

برای پانسمان زخم ناشی از زالودرمانی یا زخمی که در آن خونریزی ادامه دار است برای قطع خونریزی ، عسل و زردچوبه را با هم مخلوط کرده و روی ناحیه موردنظر پانسمان کنید.

برای پانسمان زخمی که مزمن است و ترمیم زخم به کندی صورت می گیرد تا حدی که ناحیه زخم حالت چاله مانند به خود گرفته برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر شگفت انگیز "عسل" در بهبود زخمهای بدخیم

اثر شگفت انگیز "عسل" در بهبود زخمهای بدخیم