مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 14:102017-11-20سياسي

غلامرضا علی بابایی درگذشت


غلامرضا علی بابایی، نویسنده و مترجم آثار تاریخی و سیاسی، از دنیا رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیکسون، کیسینجر و شاه ترجمه رهام الوندی و غلامرضا علی بابایی، فرهنگ سیاسی آرش (تالیف)، فرهنگ روابط بین الملل (تالیف)، تاریخچه انرژی هسته ای در ایران و جهان، مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی (ویراستار)، سیری در تاریخ سیاسی ایران از هخامنشی تا کنون نوشته جن.

راف گارثویت، تاریخ روابط آمریکا و شوروی: از انقلاب روسیه تا فروپاشی کمونیسم، نوشته پیتر بویل، ترجمه محمدرفیعی مهرآبادی و غلامرضا علی بابایی، تاریخ نیروی هوایی از پهلوی تا انقلاب، و تاریخ ارتش ایران (از 558 پیش از میلاد تا 1357 شمسی)، از آثار این نویسنده و مترجم فقید هستند.

مجید غلامی جلیسه، مدیرعامل خانه کتاب، در پیامی درگذشت غلامرضا علی بابایی را تسلیت گفت: خبر درگذشت یکی دیگر از مترجمان و نویسندگان نام آشنای کشورمان موجب اندوه فراوان شد.

ثمره تلاش بی وقفه آن مرحوم، تالیف آثار محققانه در حوزه تاریخ و فرهنگ ایران است که خدمتی مهم به دانش پژوهان به شمار می آید.

اینجانب ضایعه درگذشت این مترجم و نویسنده نامی و متعهد را به جامعه فرهنگ و ادب، به ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت گفته، برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلامرضا علی بابایی درگذشت

غلامرضا علی بابایی درگذشت