مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 13:102017-11-20حوادث

توزیع بیش از 82 هزار چادر و 120 هزار کیلوگرم نایلون در مناطق زلزله زده


رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به تشریح جزییات امدادرسانی توزیع اقلام و کمک های بین المللی برای مناطق زلزله زده پرداخت و از توزیع بیش از 82 هزار دستگاه چادر امدادی و همچنین تحویل کمک های بین المللی از سوی سازمان بهداشت جهانی و کشور پاکستان خبر داد.

- توزیع بیش از 82 هزار چادر و 120 هزار کیلوگرم نایلون در مناطق زلزله زده رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به تشریح جزییات امدادرسانی توزیع اقلام و کمک های بین المللی برای مناطق زلزله زده پرداخت و از توزیع بیش از 82 هزار دستگاه چادر امدادی و همچنین تحویل کمک های بین المللی از سوی سازمان بهداشت جهانی و کشور پاکستان خبر داد.

مرتضی سلیمی در گفت وگو با ایسنا، گفت: پس از وقوع زمین لرزه 7.

3 ریشتری در بخش ازگله، شهرستان ثلاث باباجانی عملیات در مناطق متاثر از این حادثه آغاز شد و شهرستان های کرمانشاه، قصر شیرین، ثلاث باباجانی، گیلانغرب، سرپل ذهاب، دالاهو، اسلام آباد غرب، جوانرود مناطقی بودند که از این زمین لرزه متاثر شدند و بر اساس گزارش های اولیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 15 هزار منزل مسکونی دچار تخریب 100 درصدی شدند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته پس از زمین لرزه گفت: بلافاصله بعد از وقوع حادثه EOC استان کرمانشاه فعال شد و به تمامی تیم های عملیاتی استان حالت آماده باش و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 82 هزار چادر و 120 هزار کیلوگرم نایلون در مناطق زلزله زده

توزیع بیش از 82 هزار چادر و 120 هزار کیلوگرم نایلون در مناطق زلزله زده